Update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Horst
Collapse
X
-
-
Re: Horst
Mooie foto, mooi wolkenluchtje.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
heel mooi Louis
en nog beter als ie wat meer helderheid en contrast heeft, probeer eens autocontrast in PS.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtheel mooi Louis
en nog beter als ie wat meer helderheid en contrast heeft, probeer eens autocontrast in PS.
Ook voor Nelita.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtBij deze, gedaan.
Ook voor Nelita.
Comment
-
De update is veel beter.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk berichtUpdate zeer goed. Ben je ook naar het kapelletje geweest? ook wel de moeite.
Sprak me niet zo direct aan. Smaken hé.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Even Google earth er bij genomen.
OK gevonden. Aan de andere kant van het baantje. Zal volgende keer eens gaan kijken.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtHeb je foto's gezien, waar ligt dit ergens?
Sprak me niet zo direct aan. Smaken hé.
een paar minuten wandelen. mij persoonlijk spreekt het kapelleke meer aan dan het kasteel op zich.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
Comment