Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja de heel veel van de foto`s die hier passeren zijn Hdr`s. Vind het er bij deze ook niet extreem van afstralen.
Knappe foto , in de boomtoppen links zie ik wel wat witte randjes, mogelijk door de bewerking of anders door de verscherping.
Jeannot jong merci maar ik voel mij zeker niet de master of HDR lol''
Deze is nog wel gewoon gemaakt met een vroegere preset uit mijn photomatics gamma waar je vroeger ook moeilijk kon zien dat het een hdr was.. Ik hou namelijk niet altijd van HDR in landschappen en dat alleen omdat het dikwijls de foto opblaast.
Ik wou met deze eens laten zien dat blending en HDR niet ver van elkaar liggen als. Je er goed gebruik van maakt.
Zonde de sfeer uit het oogte verliezen uiteraard en je opnames die goed belicht moeten zijn.
Merci aan ieder om te kijken en te reageren....
Ik ga me nu ff bezig houden met andere dingen..
Tot later...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment