![](http://i375.photobucket.com/albums/oo196/killclone2004/Test/sunset4finalBDbewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden sunset
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gloden sunset
Sterke beeld Pascal!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
-
Naast elkaar gestaan.
Hele mooie opname, met echt prachtige kleuren.
Titel even aanpassen zit typefoutje in.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
mooie zonsondergang Pascal!
maar mss toch links en rechts van de lucht wat temperen en zeker die in de reflectie van het water want de heldere hoeken van de foto vragen zo teveel aandacht.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtmooie zonsondergang Pascal!
maar mss toch links en rechts van de lucht wat temperen en zeker die in de reflectie van het water want de heldere hoeken van de foto vragen zo teveel aandacht.
Originele titel
Comment
-
Oops, ik dacht eerst dat ik een fout in mijn titel getypt had, tot ik zag dat dit een ander topic was
Knappe reflectie en mooi licht
Vind die bleke hoeken wel een beetje raar overkomen. Daar zou ik toch iets proberen verdonkeren.
Of de gehele lucht vedonkereren...
Comment
-
-
"'t Is goed in eigen hart te kijken...
's avonds voor het slapen gaan !"
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
À "golden" picture... Heel mooi dus
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
Comment