Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dorpje in de wolken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dorpje in de wolken

even schuilen en terwijl een fotoke maken...

beoordeel de scherpte op de grote versie
    tip: via firefox krijg je een mooie donkergrijze achtergrond en druk dan op F11
    Flickr

Re: dorpje in de wolken

Scherp is het zeker.
    Knap beeld met hele mooie frissen groene tinten, boompje links had er van mij niet echt op gehoeven.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Bedankt Jos, boompje links was moeilijk te vermijden omdat ik de steen vooraan er bij wou. En, ik stond onder een schuine rots want 't was aan 't regenen.
      Flickr

Comment

grote versie is veeeel beter.
        deze is te veel verscherpt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          deze is te veel verscherpt.
          grt,bouk.
          Bouk, het is dezelfde foto, ik zet de grote versie op Flickr en Flickr maakt er deze kleine versie van... en omdat je niet groter mag posten zet ik steeds een linkje... Voortaan schrijf ik het er meestal bij onder de foto om de scherpte te beoordelen op de klik. Bedankt voor je reactie.
          Flickr

Comment

de grote versie is inderdaad mooier! (maw de kleinere teveel verscherpt) Compo en onderwerp heel erg mooi!
            Maar ik vind de bovenste helft van de foto vrij vlak, ik mis wat contrast en schaduwen. Ik heb zelf even de bovenkant wat meer contrast gegeven in PS en ik vind dat beter kijken nog...
            Last edited by Cytochrome; 13 augustus 2012, 13:55.
            facebook

500px

Comment

Working...
            X