Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Zeelandbrug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn Zeelandbrug

Na heel wat pogingen om het opspattende water min of meer goed gekadreerd te krijgen, is dit het resultaat:

Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Re: Mijn Zeelandbrug

Deze vind ik niet zo geslaagd Nele.
    De volgorde onscherp, scherp, onscherp doet het zelden bij mij. Ik weet niet wat anderen daarvan vinden.
    Op deze plaats is je hoofdthema toch die mooie brug en niet dat opspattend water. Je hebt waarschijnlijk wel mooie van de brug, toon die maar.
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Bijna perfecte hartvorm, het opspattend water.
      Moet Eddy hier toch bijtreden.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ik bewonder je creativiteit om de brug op een andere manier te brengen, maar betreffende het resultaat moet ik toch ook Eddy bijtreden.
        www.photo-rudi.be

Comment

Een eigen kijk op deze klassieker.

Spetters staan er wel mooi scherp op
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

De titel dekt de foto niet, jammer.
            Met een andere titel heb je zeker meteen een betere foto.
            Ik was meteen ontgoocheld om de brug onscherp te zien.

Niks mis mee volgens mij, maar het is die titel hé

Comment

Origineel is het zeker.
              Misschien had een lichte focus-stack hier wel gelukt. Voorgrond en brug hoef je maar 1x te nemen, later kun je dan de beste spetterfoto toevoegen.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Op deze plaats is je hoofdthema toch die mooie brug en niet dat opspattend water. Je hebt waarschijnlijk wel mooie van de brug, toon die maar.
                Mvg,
                Eddy
                Eddy, het was mijn bedoeling om enkel het opspattend water scherp weer te geven. De brug wou ik hier niet als hoofdonderwerp, maar meer als decor... Vandaar de onscherpe brug. Ik heb ooit eens een foto gezien van Scott Kellby, zogezegd van de Eiffeltoren, maar de Eiffeltoren was daar ook maar een decor en niet het hoofdonderwerp. Het idee achter 'mijn Zeelandbrug' was een beetje hetzelfde, maar ik ben natuurlijk Scott Kellby niet he... . Ik heb natuurlijk nog een reeks foto's waar de brug wel het hoofdonderwerp is, maar ik weet niet of ik deze nog zal posten. Ik wou gewoon eens iets anders doen, maar blijkbaar valt dit voor de meesten tegen...

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Een eigen kijk op deze klassieker.

Spetters staan er wel mooi scherp op
                Dat zou er nog aan mankeren he Danny, dat de spetters niet scherp zijn... Het was dus mijn bedoeling om - zoals jij het formuleert - een eigen kijk weer te geven op deze klassieker...

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                De titel dekt de foto niet, jammer.
                Met een andere titel heb je zeker meteen een betere foto.
                Ik was meteen ontgoocheld om de brug onscherp te zien.

Niks mis mee volgens mij, maar het is die titel hé
                Paul, ik kan je hierin wel volgen. Mij stoort het niet. Voor mij hoeft de titel van een foto niet meteen te slaan op het hoofdonderwerp, maar blijkbaar ben ik hierin alleen.

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Origineel is het zeker.
                Misschien had een lichte focus-stack hier wel gelukt. Voorgrond en brug hoef je maar 1x te nemen, later kun je dan de beste spetterfoto toevoegen.
                Ja, misschien wel, maar dan zou de splash ook niet zo opvallen. Ik laat het nog even bezinken.

Travelphoto en Heylo, ook bedankt voor jullie reacties!
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

ja ik heb je sterk geconcentreerd bezig gezien ,en daarvoor alleen al geef ik je een ,en de splasch is mooi gelukt ,
                  de rest van het verhaal ken je via de vorige commentaren ik weet zeker dat je nog heel wat sterkere dan deze hebt gemaakt daar ,wacht al op devolgende

Comment

Working...
                  X