Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een stuk d'erover, maar dan een schitterend stuk d'erover !
M.a.w. een heel speciaal landschap met erg veel sfeer en een uitgebreid kleurenpallet !
Doet mij vaag denken aan die heerlijke schilderijen van de Engelse romantische landschapsschilders...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik ben er bijna zeker van dat deze geen HDR is...Correct me if I am wrong.
Maar ik vind dat alles wat minder fel mag Eddy .Voor de rest speelt die straling een grote rol..misschien iets te fel maar ik vind dat het de goeie kant op gaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Op 't formaat na een hele mooie.
Zelf de hdr saus (net) niet te dik
op dit formaat gecropt omdat er links niet verwijderbare en overdreven flare aanwezig was (en geen filters gebruiikt en objectief was min of meer proper :-)
sized29jul2012_schulensmeer_0010_1_2_tonemapped.jp g
HDR of niet , mooie opname op een mooie plaats en een bewerking zoals de fotograaf het zelf graag ziet en zoals we ook gewoon zijn.
Prachtig beeld zo met die zonnestralen.
Comment