Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Mists of Namafjall

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Mists of Namafjall

vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Re: The Mists of Namafjall

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht

Zo moet de hel er uit zien.
    Hoewel : ik vind deze plaats té kleurrijk om naar Zw/wi over te schakelen. Aan de andere kant zijn de kleuren dan alweer zo fel dat je zich tegen je gaan richten. Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt Helen. Ik vind Námaskard zelf vreselijk moeilijk.

Comment

Vind het wel een mooi beeld, maar heb in tegenstelling tot Paul helemaal geen idee hoe het er in werkelijkheid uitziet.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Ik heb het gevoel al te veel van de mistfoto's gezien te hebben... En er is er eigenlijk nog geen enkel die een wow-gevoel in mij losgemaakt heeft.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Ben ook niet overtuigd.
          En hoe langer hoe meer 'Noorse' foto's op me afkomen, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik het op één of andere manier al eens gezien heb, hoe minder ik onder de indruk ben.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Ik heb het gevoel al te veel van de mistfoto's gezien te hebben... En er is er eigenlijk nog geen enkel die een wow-gevoel in mij losgemaakt heeft.
            Ik denk dat als jij zouden tellen dat het lang niet zoveel zijn geweest. Ik merk dat jij de laatst tijd steeds meer en meer negatief word over niet alleen mij fotografie, maar ook die van een aantal anderen. Misschien wordt het tijd om een pause van fotografie/ forums te nemen.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

EUH ???

Ik heb vooral de indruk dat er minder en minder eerlijke kritiek verdragen wordt.

Misschien moet ik eerder van strategie veranderen, en enkel op de beelden reageren die me bevallen... Zoals velen hier op het forum...

Ik probeer bij elke foto mijn mening te geven... Als ik het niet goed vind, ga ik ook niet zeggen dat ik het goed vind, of niks zeggen...

Waar heb je nu het meest aan denk je ?
              Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
              Ik denk dat als jij zouden tellen dat het lang niet zoveel zijn geweest. Ik merk dat jij de laatst tijd steeds meer en meer negatief word over niet alleen mij fotografie, maar ook die van een aantal anderen. Misschien wordt het tijd om een pause van fotografie/ forums te nemen.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Ik heb vooral de indruk dat er minder en minder eerlijke kritiek verdragen wordt.
                Misschien moet ik eerder van strategie veranderen, en enkel op de beelden reageren die me bevallen... Zoals velen hier op het forum...
                Ik probeer bij elke foto mijn mening te geven... Als ik het niet goed vind, ga ik ook niet zeggen dat ik het goed vind, of niks zeggen...
                Waar heb je nu het meest aan denk je ?
                Oei oei oei... wat zijn ze zo rap op hun teentjes getrapt.
                Je post nog altijd in SC... ik zal het misschien even voluit schrijven: showcase!
                Showcase is niet een plaats waar je ooh's en aah's op permanente basis verworven hebt en zeker al niet op basis van "senior membership"...
                Moet je telkens opnieuw bewijzen.
                We mogen toch nog iets zeggen op foto's?
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik til er niet te zwaar aan hoor... Het is een forum waarop men wat ideeën uitwisselt over foto's... Niks levensbedreigend dus.

Maar als men al begint te zeggen dat mijn beter stopt met fotografie of forums... Hmmm...
                  Maar het is warm... Gelukkig kan ik er zelf nog goed tegen
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Oei oei oei... wat zijn ze zo rap op hun teentjes getrapt.
                  Je post nog altijd in SC... ik zal het misschien even voluit schrijven: showcase!
                  Showcase is niet een plaats waar je ooh's en aah's op permanente basis verworven hebt en zeker al niet op basis van "senior membership"...
                  Moet je telkens opnieuw bewijzen.
                  We mogen toch nog iets zeggen op foto's?
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Laat ik dan voor wat 'tegenwind' zorgen
                    Ik vind dit wel een erg sprekende landschapsfoto !
                    Dit is geen mist, maar rook, ... kolkende, wervelende, borrelende, stinkende rook. Zoals iemand hier zei : dit zou de hel op aarde kunnen zijn.
                    Onwerkelijk, bevreemdend en ongekend : daardoor blijf ik langer kijken - deze foto spreekt !

Ik ken de plek ook niet en ik kan dus de kleuren ook niet inschatten. Maar deze zwart-wit-omzetting is voorzeker uitmuntend en past perfect bij de sfeer van dit landschap en is dus verantwoord en functioneel !
                    Door 'noordenkenner' PaulM z'n tekstje (quote : Aan de andere kant zijn de kleuren dan alweer zo fel dat je zich tegen je gaan richten), ben ik natuurlijk nieuwsgierig geworden naar de kleuren...
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik heb het zeker wel nog voor zulke doemp-foto's.
                      Mooie krachtige omzetting ook!
                      Groeten!

500px / Facebook

Comment

Working...
                      X