Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja ik heb ook zitten denken achteraf dat een diagonale compo mss beter zou geweest zijn, maar veel tijd was er niet om deze opname te maken, het kwam en het ging zo snel!
het was zo van: hé, kijk eens achter je! waaw, vlug de camera... klik en terug alles potdicht...
maar dan had ik ook mss het lichtspel aan de horizon links van de persoon (mijn vriendin) niet volledig gehad?
ja ik heb ook zitten denken achteraf dat een diagonale compo mss beter zou geweest zijn, maar veel tijd was er niet om deze opname te maken, het kwam en het ging zo snel!
het was zo van: hé, kijk eens achter je! waaw, vlug de camera... klik en terug alles potdicht...
maar dan had ik ook mss het lichtspel aan de horizon links van de persoon (mijn vriendin) niet volledig gehad?
Heel mooi. Ik weet niet. Ik word er goed gezind van. En daar is wat voor nodig.
Het zet me ook meteen aan het zingen. En daar is nog meer voor nodig, maar ik
doe het:
Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
I'd love to turn you onnnnnnnnnnn
Heel mooi. Ik weet niet. Ik word er goed gezind van. En daar is wat voor nodig.
Het zet me ook meteen aan het zingen. En daar is nog meer voor nodig, maar ik
doe het:
Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
I'd love to turn you onnnnnnnnnnn
lol doudeke, zo'n compliment heb ik nog niet gehad op een foto, bedankt voor de mooie muziek bij het prentje
Comment