Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A hole in the sky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A hole in the sky

Prachtig dit
    Flickr

Comment

Zéér knap dit beeld.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Mooie foto. Ik heb ditzelfde fenomeen ook eens meegemaakt in Oostenrijk, en ik kan me perfect de sfeer inbeelden. Dit is inderdaad onvergetelijk.

Geert

Comment

saintlambert, Eddy en Geert, bedankt voor jullie reactie!

@Vinnydizzy: werk je misschien met Mac? daar schijnt het probleem zich niet voor te doen.
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

Comment

Knappe plaat !

Enkel een beetje jammer dat die persoon net onder het gat staat ! Ik denk dat een diagonale compo nog sterker werkt.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

dank je Dama!

ja ik heb ook zitten denken achteraf dat een diagonale compo mss beter zou geweest zijn, maar veel tijd was er niet om deze opname te maken, het kwam en het ging zo snel!
              het was zo van: hé, kijk eens achter je! waaw, vlug de camera... klik en terug alles potdicht...
              maar dan had ik ook mss het lichtspel aan de horizon links van de persoon (mijn vriendin) niet volledig gehad?
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

Comment

Hehe... Als je een boot naadloos kan verplaatsen, is dit maar een lachtertje he
                Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                dank je Dama!

ja ik heb ook zitten denken achteraf dat een diagonale compo mss beter zou geweest zijn, maar veel tijd was er niet om deze opname te maken, het kwam en het ging zo snel!
                het was zo van: hé, kijk eens achter je! waaw, vlug de camera... klik en terug alles potdicht...
                maar dan had ik ook mss het lichtspel aan de horizon links van de persoon (mijn vriendin) niet volledig gehad?
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

@Vinnydizzy: werk je misschien met Mac? daar schijnt het probleem zich niet voor te doen.
                  Eumh, nee ik werk niet met Mac én ik heb het probleem niet met kleurverschillen. Tevreden met wat Chrome presenteerd.
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Heel mooi. Ik weet niet. Ik word er goed gezind van. En daar is wat voor nodig.
                    Het zet me ook meteen aan het zingen. En daar is nog meer voor nodig, maar ik
                    doe het:

Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
                    I'd love to turn you onnnnnnnnnnn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      Hehe... Als je een boot naadloos kan verplaatsen, is dit maar een lachtertje he
                      LOL
                      is waar, maar ik ga me daar niet goed bij voelen, is beetje valsspelen he

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Heel mooi. Ik weet niet. Ik word er goed gezind van. En daar is wat voor nodig.
                      Het zet me ook meteen aan het zingen. En daar is nog meer voor nodig, maar ik
                      doe het:

Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
                      I'd love to turn you onnnnnnnnnnn
                      lol doudeke, zo'n compliment heb ik nog niet gehad op een foto, bedankt voor de mooie muziek bij het prentje
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

Comment

Nee hoor, zeker niet doen ! Anders had je de foto zó proberen maken
                        LOL
                        is waar, maar ik ga me daar niet goed bij voelen, is beetje valsspelen he ...
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

Comment

Prachtige opname. Ook de compo vind prima zo!
                          Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

Comment

Zeer krachtig beeld...de persoon in desolaat gebied
                            Prachtig gebracht, mooi werk

Comment

wow krachtig en knap op elk gebied ,chapeau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                                Eumh, nee ik werk niet met Mac én ik heb het probleem niet met kleurverschillen. Tevreden met wat Chrome presenteerd.
                                Raar, hier ff voor de juiste kleur. Chrome satureerd de kleuren veel te veel. Heeft misschien ook met scherm te maken?
                                Flickr

Comment

Working...
                                X