The vertical version
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Life on Mars II
Collapse
X
-
Life on Mars II
The vertical version
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Life on Mars II
Gaat er hier nu helemaal niemand op reageren ?
Bij dit soort weer is een foto van de Námafjall bijna onmogelijk te doen, de kleuren swingen té erg de pan uit (die berg is dus echt wel oranje !!!!).
Inherent aan dit moment van de dag zijn de zware slagschaduwen en die storen idd wat maar ik zou begot niet weten hoe je dat daar anders moet aanpakken.
-
Toch wel een knap beeld, al vind ik de landscape wel beter.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtIk denk dat we wat teveel Scandinavische & Ijslandse foto's voor de kiezen gehad hebben.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtEn dan moet ik nog beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDan mag je me altijd overtuigen! Een trip naar Ijsland staat op de planning voor volgend jaar!
on topic: is opnieuw een mooie opname hoor!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Ook ik ben dat van plan...
O jee...
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichthier is dat ook voorzien voor volgend jaar, Paul... help!
on topic: is opnieuw een mooie opname hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtOok ik ben dat van plan...
O jee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtZouden we niet beter een jet charteren en een bus huren?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
OK...weer even over de opname.
.....
mooi maar ga ook voor landscape.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment