Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lavendel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lavendel



    Lavendel in Barcelona.


    Moderator Note: Foto's mogen niet groter zijn dan 900 x 900 pixels bij BD.
    Gelieve uw foto aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.
    Last edited by Red Falcon; 26 juli 2012, 19:20.

  • #2
    Re: Lavendel

    sorry maar deze doet het niet voor mij...om verschillende redenen:
    - Het scherpste bloemetje is niet helemaal scherp. Beter het diafragma wat meer dichtknijpen om volledige scherpte te hebben
    - Het scherpste bloemetje is ook niet echt mooi. Er zitten al bruine vlekjes aan. Je had hier op zoek moeten gaan naar misschien dat ene mooi paarse bloemetje
    - Achtergrond is veel te druk. Bij zo'n platen is het mooier als je achtergrond volledig blurry is. Nu leidt de achtergrond teveel af van de voorgrond. Dichter op je onderwerp zitten met je lens ofwel met meer mm schieten...
    - compo: denk dat je beter 1 bloemetje had geïsoleerd en groter gekadreerd. Nu is er links en rechts eigenlijk niks te zien op de foto...
    - denk dat je meer to the point kritieken gaat krijgen in het onderdeel macro en closeup

    sorry als dit hard overkomt, maar 't is opbouwend bedoeld en tenslotte is dit de SC sektie...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Lavendel

      Geen probleem, ik hou van gefundeerde kritiek bedankt.

      Comment


      • #4
        Re: Lavendel

        Ik ga wel akkoord met de kritiek hierboven. Wat meest opvalt van deze is de 'leegte' van de compo. Ach, volgende keer beter hé
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment

        Working...
        X