Eentje van gisterenavond
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset Vlaamse Ardennen
Collapse
X
-
-
Re: Sunset Vlaamse Ardennen
Je was wel op tijd. Prachtig licht over de tarwe. Chique compo zo met die rijsporen.
De banding rond de zon is wel beetje jammer, zie dit eigenlijk nooit bij je foto`s.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82Je was wel op tijd. Prachtig licht over de tarwe. Chique compo zo met die rijsporen.
De banding rond de zon is wel beetje jammer, zie dit eigenlijk nooit bij je foto`s.
Waar zie je die precies ?
Comment
-
Weet niet of banding het juiste is wat ik bedoel, maar ik bedoel de donkere oranje rand rond de zon.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
heel mooi maar zeker banding aanwezig hoor.
vanaf hoogste boompje en dan van links naar rechts in de lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties
Die banding zie ik toch niet hoor...
Heb nog eens mijn afgewerkte foto en de RAW's nagekeken en ik zie geen verschil met de originele files.
Comment
-
vind het een mooie zomerse opname, persoonlijk zou ik wel in het graan beetje meer licht en contrast stoppen, komt nu wat grauw over.
er is idd wel wat banding in de lucht, maar het is miniem, niet echt storend te noemen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
-
Echte banding (dus in concentrische cirkels vanaf het lichtpunt) zie ik ook niet. Wel een horizontale gradiënt in de lucht met een iets donkerder laag net boven de horizon (ook wat Bouk beschrijft veronderstel ik). Maar dat lijkt me volkomen normaal.
Mooie rustige foto, netjes die diepte door de rijsporen. Heel fijne afwerking ook weer. Enkel het sterretje...die zie ik graag fijn of niet, hier zijn het wat brede stralen (beetje zoals die bij Dries laatst) maar dat zal gewoon aan het type/vorm van de diafragmabladen liggen zeker?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtEchte banding (dus in concentrische cirkels vanaf het lichtpunt) zie ik ook niet. Wel een horizontale gradiënt in de lucht met een iets donkerder laag net boven de horizon (ook wat Bouk beschrijft veronderstel ik). Maar dat lijkt me volkomen normaal.
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtEnkel het sterretje...die zie ik graag fijn of niet, hier zijn het wat brede stralen (beetje zoals die bij Dries laatst) maar dat zal gewoon aan het type/vorm van de diafragmabladen liggen zeker?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Mooi licht op het koren en een heerlijke sfeer
Comment
Comment