Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi shot, knap licht en goede sluitertijd ook.
Vind de stenen wel het beeld wat blokken nu.
Zou overwegen om een crop te maken, met de stenen onder er af, en een stuk links eraf. Je behoud dezelfde verhouding, en de prachtige waterval krijgt de volledige aandacht.
heel mooi! Qua kleur en licht alles perfect in balans!
Ik volg toch ook de suggestie van Jos. Niet zozeer omdat ik vind dat de stenen het zicht blokkeert, dan wel omdat je de waterval van links naar rechts "leest" en je naar mijn mening dan ook best zorgt dat de waterval wat meer links in het beeld staat zodat er relatief meer ruimte rechts is. Zo glijdt je blik van boven naar onder en van links naar rechts over gans de foto...
Ik vind deze heel goed "as is". Er zit een mooie diagonaal in, en het water heeft doorgang naar de rechter benedenhoek. Ook belichting en kleuren zijn AF
Ik ga ook voor de up, veel krachtiger. Enkel vind ik die onderste steen iets te veel afgesneden. Vind hem zo nog beter. (en als die weg moet hoor ik het wel, je hoeft er zelfs de forum-richtlijnen niet voor te quoten )
Comment