Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jammer dat je niet van die hdrsoftware wilt afstappen.
Er zit dikwijls potentieel in de beelden die je ons toont, maar dat wordt keer op keer teniet gedaan door de bewerking.
een zalig beeld en mooie foto
maar moet Dries toch wel gelijk geven hoor ,die HDR valt idd redelijk op ,ik denk ook dat het zoiets is je bent ervoor of ertegen ,ik mis ook wat scherpte op die verste bomen ,
Ik vind dit wel mooi. Het is zo'n avond. Zo één vol melancholie. En een sterk
verlangen naar. Schoonheid, denk ik. En de stem van een dierbare die er niet
meer is. Die er misschien nooit geweest is. Omdat alles bestaat uit een droom.
Zo ook deze avond...
Jammer dat je niet van die hdrsoftware wilt afstappen.
Er zit dikwijls potentieel in de beelden die je ons toont, maar dat wordt keer op keer teniet gedaan door de bewerking.
ik treed Dries hier bij...ik vind het zeker geen slechte foto, integendeel, maar door de software wordt het beeld voor mij minder interessant. Zo heb je hier rechts een lichtere vlek thv de eerste 2 palen en de scherpte in de foto is ook verloren gegaan vind ik...
vlakverdeling is mooi en de kleuren zacht maar er zit geen lokaal contrast meer in de foto waardoor alles als gesoft overkomt. Da's ok voor lucht en water maar niet voor de elementen waar detail in zit.
Comment