Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hey, what's up ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hey, what's up ???

    tof shot
    met je LIK-hoek getrokken ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #17
      Re: Hey, what's up ???

      Bedankt voor de reacties


      LOL, daar zou ik eerder voor een serieuze tele opteren

      Koeien te licht ? Vind je dat ? De schaduwenpartijen zitten goed ? En ja, het zijn witte koeien he
      Aangezien dat de zon achter de koeien verscholen zit (dat was een 2e reden voor het lage standpunt) is er toch niet echt sprake van een echte tegenlichtopname, waar je dan eerder een donkerder voorgrond verwacht ?
      Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
      Aan het trainen voor een photoshoot in Pamplona volgend jaar?
      Mooi hoor de compo, zeker een meerwaarde in de groothoek hier (anders wordt het een te 'dagelijks' beeld en dat boeit minder). De koeien lijken me enkel net dat tikje té licht voor de omstandigheden.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #18
        Re: Hey, what's up ???

        Ik moest spontaan lachen bij het zien van deze foto!
        De foto is niet alleen grappig, maar zoals steeds ook prima afgewerkt!
        Heel mooi standpunt gekozen hier!
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #19
          Re: Hey, what's up ???

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Koeien te licht ? Vind je dat ? De schaduwenpartijen zitten goed ? En ja, het zijn witte koeien he
          Aangezien dat de zon achter de koeien verscholen zit (dat was een 2e reden voor het lage standpunt) is er toch niet echt sprake van een echte tegenlichtopname, waar je dan eerder een donkerder voorgrond verwacht ?
          Nu dat mijn monitor gekalibreerd is durf ik veel meer ze, hou me nu maar eens tegen
          Neen, het gaat me vooral over de rechtse koe. Die staat los een heel heldere achtergrond en lijkt me een klein beetje 'erop geplakt' (en nu overdrijf ik hoor om het duidelijk te maken). Het is een gevoel, kan anderzijds ook aan het verscherpingsrandje liggen ze dat ik dat gevoel heb...
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment

          Working...
          X