Nog een van Hveravellir
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hete bronnen
Collapse
X
-
-
Re: Hete bronnen
In vergelijk met je vorige vind ik deze iets minder. Voorgrond is erg mooi, maar de achtergrond vind ik wat te druk.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
inderdaad iets minder ivm de vorige. Apart putje wel! Dit hebben wij nergens gezien, heel speciaal!
Ook hier merk ik net zoals in http://forum.belgiumdigital.com/f40/...le-425625.html een overgang van licht naar donker op vrij korte afstand. Is dit door een gradient filter?
Comment
-
Hier was geen verloop filter gebruikt. Het voorgrond is heel licht gekalkte steen, terwijl het achtergrond kale donker lava is. In Capture One heb ik het voorgrond minimaal opgelicht.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtinderdaad iets minder ivm de vorige. Apart putje wel! Dit hebben wij nergens gezien, heel speciaal!
Ook hier merk ik net zoals in http://forum.belgiumdigital.com/f40/...le-425625.html een overgang van licht naar donker op vrij korte afstand. Is dit door een gradient filter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtHier was geen verloop filter gebruikt. Het voorgrond is heel licht gekalkte steen, terwijl het achtergrond kale donker lava is. In Capture One heb ik het voorgrond minimaal opgelicht.
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtHet is natuurlijk makkelijk praten als je zelf nooit iets post maar in dat putteke is er echt wel een trollengezicht te fotograferen.
Comment
-
-
Ik vind dit dan weer wel één van de betere smoke-posts.
Mooi licht en knappe compo
Misschien nog die 2 autolichten wegclonen ?
Comment
-
Mooie foto maar ik mis een beetje de kleuren uit je andere foto's maar dat ligt aan het onderwerp natuurlijk.
Comment
Comment