Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het eiland Capri

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het eiland Capri

Wegdromen op het eiland Capri

[IMG][/IMG]

Re: Het eiland Capri

Het is zeker geen slechte foto maar hij mist iets om hem speciaal te maken.
    Ik zou zeker die hoek van dat gebouw links onder croppen want dat trekt wel veel aandacht en meteen ook de halve boom rechts.
    Jammer van het harde licht en moeilijk om tot een goeie compo te komen met al die gebouwen.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Foto die het moet hebben van het gevoel, het verlangen, naar de zomer, de zon,
      vakantie, Italië. En in dit opzicht vind ik ze goed, ook al treed ik mijn voorganger
      bij met zijn kritiek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
        Het is zeker geen slechte foto maar hij mist iets om hem speciaal te maken.
        Ik zou zeker die hoek van dat gebouw links onder croppen want dat trekt wel veel aandacht en meteen ook de halve boom rechts.
        Jammer van het harde licht en moeilijk om tot een goeie compo te komen met al die gebouwen.
        ik volg hier volledig...wat meer inzoomen (of achteraf croppen) had hier een heel ander beeld kunnen geven denk ik
        facebook

500px

Comment

Technisch goed maar dat dak zit compositorisch inderdaad in de weg.
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

Comment

kwa compositie zeker niet slecht, alleen heb je de pech met die witte daken en een boom die niet echt mooi is.
            een lager standpunt had mss beter geweest.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
            X