Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleurrijk Innvikfjord
Collapse
X
-
-
-
Re: Kleurrijk Innvikfjord
Bedankt voor je reactie Dries,
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtDe sluitertijd vind ik niet kort of niet lang genoeg.
Heb helaas hier geen meerdere belichtingen gedaan, dus een zware blend zit er niet in.
Ik heb nu de lucht en bergen van een foto van een paar minuten later zonder grijsfilter in de oude geblend. Zat best een compo verschil in, maar leve automatisch uitlijnen PS.
Heb lucht ook iets donkerder gehouden.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Die update vind ik heel knap Jos. Mooie weerspiegeling en knappe kleuren.
'k weet echter niet of het hier beter was om voor een pano-formaat te kiezen.
Doe een stukje van de linker en de rechterkant af en dan bekom je naar mijn mening een hele knappe 2/3-formaat-foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDoe een stukje van de linker en de rechterkant af en dan bekom je naar mijn mening een hele knappe 2/3-formaat-foto.
Kan allemaal hoor ben vrij gemakkelijk
Update gecropped naar 3/2 formaat.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
ga hier ook voor de tweede.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie compo en heerlijke lucht. Voor mij mocht het in dit geval toch een korte sluitertijd geweest zijn voor het water (vermoed ik) en de zijkanten nog een tikje lichter (of de lucht nog donkerder). Wat de versies betreft: zeker de crop-update!
Comment
-
Ik hou van het effect !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Bedankt iedereen voor alle reacties en tips.
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtVoor mij mocht het in dit geval toch een korte sluitertijd geweest zijn voor het water (vermoed ik)Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment