Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waar precies? ik zie dat niet goed op men scherm hier, als je je het in de wolken bedoelt dat is de zon en hier zie ik dan roze. (zon staat links achter mij.)
zal allesinds nog eens nazien en upke plaatsen.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Wel, het rare was dat het nog belange niet tijd was dat de zon onder ging, stond nog redelijk hoog, gaat onder hier omstreeks 21.30 a 22.00.
Er hingen veel grijze wolken en soms had je roze bovenaan, en in de verte was de lucht onderaan ook roze/orange en bovenaan totaal grijs (achter mij dan).
Er was ook een jacobsladder maar aan de verkeerde kant... was mooi geweest als het boven de berg hing en de zon mooi verstopt achter een dikke wolk...
MAAR helaas pindakaas het was zo niet...
Fotograaf op rust
David, ik heb er eens "mijn" versie van gemaakt. Enkel curves met middelste pipetje op de grijze wolken...
En het roze waar je over spreekt zit er nog steeds in.
David, ik heb er eens "mijn" versie van gemaakt. Enkel curves met middelste pipetje op de grijze wolken...
En het roze waar je over spreekt zit er nog steeds in.
Ga het advies van Dama volgen, en heb ontdekt dat ik nog veel beelden mag aanpassen.... Wou net eentje plaatsen en heb maar geannuleerd. Was me stomweg niet opgevallen. Das met rap rap willen zijn hé, moet ik eens afleren en rustig mijne tijd pakken. Zen.... ofzoiets.
Fotograaf op rust
Comment