Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij mij komt de originele iets gepassioneerder over. Enfin, ik weet niet precies
hoe ik dit moet zeggen, maar alsof het oog en het hart van de fotograaf bij die
eerste iets dichter bij het gebeuren staat. Mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Gewoon een crop thats all
En toch zie ik in de boom rechts in de schaduwen verschil.... originele is lichter dan de update.
En links in het gras ook... maar is niks want is mooier
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
En toch zie ik in de boom rechts in de schaduwen verschil.... originele is lichter dan de update.
En links in het gras ook... maar is niks want is mooier
Ik heb er echt maar dan echt ook niets anders aan veranderd hoor.
Zijn er nog die dit zien?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik heb beide opnames op elkaar gelegd en uitgelijnd, en bovenste layer aan en afgezet, en er is geen verschil te zien (in de belichting)
Ik zie 2 redenen waarom je in deze 2 versies verschillen zou kunnen zien :
1) gezichtsbedrog door de zwarte bandjes en de crop
2) sommige schermen hebben onderaan een andere helderheid dan bovenaan het scherm, en dan kan er verschil te zien zijn als je beiden boven elkaar ziet.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb er echt maar dan echt ook niets anders aan veranderd hoor.
Zijn er nog die dit zien?
Ik heb beide opnames op elkaar gelegd en uitgelijnd, en bovenste layer aan en afgezet, en er is geen verschil te zien (in de belichting)
Ik zie 2 redenen waarom je in deze 2 versies verschillen zou kunnen zien :
1) gezichtsbedrog door de zwarte bandjes en de crop
2) sommige schermen hebben onderaan een andere helderheid dan bovenaan het scherm, en dan kan er verschil te zien zijn als je beiden boven elkaar ziet.
Oke je hebt gelijk, net eens geprobeerd.... Heb de beelden eens gescrold naar de onderkant van men scherm en zag dat je gelijk had.
men exuses Pascal.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Oke je hebt gelijk, net eens geprobeerd.... Heb de beelden eens gescrold naar de onderkant van men scherm en zag dat je gelijk had.
men exuses Pascal.
Excuses bied je aan overgebleven familie van een vermoord iemand..Maar hier hoeft dat zeker niet...
Als je iets te zeggen hebt dan apprecieer ik dat des te meer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment