Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel knap, is op deze manier geen standaard fjordenplaatje.
Ga ervan uit dat je dit uit 1 raw foto hebt getrokken, had voor mij nog net iets beter geweest als je een extra belichting had gehad. De wolken rechts en de reflectie zit nu geen detail meer in.
Maar toch een heel knap resultaat hoor.
merci allen voor de reacties!
@jos82: deze is idd van 1 RAW, maar heb wel nog wat andere belichtingen, jammer genoeg geen met meer detail daar in de wolken rechts,
daarvoor moest ik dan wel heel veel onderbelichten.
maar ik ga eens kijken wat ik nog uit mijn hoed kan toveren
thx Kurt.
voila, heb nog een (heel) beetje detail kunnen recupereren uit de RAW, heb geen update bijgeplaatst maar wel de originele vervangen.
Das dan wel jammer want er word verwacht van de TS om het origineel of tenminste een link te plaatsen naar het origineel.
Je hebt er wel een toffe zonigge plaat aan overgehouden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das dan wel jammer want er word verwacht van de TS om het origineel of tenminste een link te plaatsen naar het origineel.
Je hebt er wel een toffe zonigge plaat aan overgehouden.
geen probleem, heb een link naar het origineel bijgezet.
Moet eerlijk zeggen dat ik geen tot weinig verschil zie tussen origineel en update, is geen probleem verder, want origineel is gewoon al een heel sterke plaat.
Veel meer detail ga je uit 1 raw niet halen, dit is al heel knap.
Moet eerlijk zeggen dat ik geen tot weinig verschil zie tussen origineel en update, is geen probleem verder, want origineel is gewoon al een heel sterke plaat.
Veel meer detail ga je uit 1 raw niet halen, dit is al heel knap.
Ik zie ook weinig verschil...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment