Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Erg mooi hoor, knappe compo zo met dat beekje wat je door de foto leid.
Laarzen nodig gehad?, zo te zien is het nogal drassig.
Heb wel het idee dat het wit van de sneeuw achter aan op het op het randje van clipping zit.
Heb even in LR de whites wat terug getrokken, en dan komt er wat meer datail in de sneeuw.
Erg mooi hoor, knappe compo zo met dat beekje wat je door de foto leid.
Laarzen nodig gehad?, zo te zien is het nogal drassig.
Heb wel het idee dat het wit van de sneeuw achter aan op het op het randje van clipping zit.
Heb even in LR de whites wat terug getrokken, en dan komt er wat meer datail in de sneeuw.
Bedankt Jos, 'k heb geen laarzen nodig gehad maar 't was op het randje
Wat de sneeuw betreft... 'k ga het vanavond nog eens bekijken.
Normaal let ik daar altijd heel goed op maar 'k heb achteraf het contrast wat opgetrokken, misschien is het daardoor.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Doe mij ook de orginele maar hoor, update vind ik toch wat "zwaar" overkomen.
Meestal vind ik de foto`s die je bewerkt met lab-color grandioos, hier vind ik het erover heen.
Update zit iets veel detail in nu Kurt...Maar hij heeft daardoor zijn sterkte niet verloren.
Zou iets minder gaan.
Bedankt voor de update.
Je hoef je geen update meer te plaatsen...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment