Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige berg die knap wordt belicht
Zelf vind ik hem nogal rechtoe rechtaan in beeld gebracht en begrijp ik de 'compositorische wow's' niet echt goed.
Een, voor mij, te drukke voorgrond waarbij ik het mooier ging gevonden hebben als je enkele stenen zou geïsoleerd hebben.
Bedankt voor de commentaar Dries, ook de minder goede kritieken zijn nuttig!
Van zodra je verder uitzoomde kwamen grote lavablokken in beeld die ver boven de horizon uitstaken. Rechtoe-rechtaan was voor mij de enige optie, en vond ik ook niet erg omdat het voor mij hier wel werkte. De voorgrond is er eentje om in gedachten te houden. Weet niet meer van buiten wat daar mogelijk was, maar dat zul je mss volgend jaar zelf wel zien
Grandioos mooi.
Is me al een paar keer opgevallen bij de Ijsland foto`s de enorme weidsheid, Hier vind ik het ook zo geweldig 1 zo`n grote berg in een grote vlakte.
Het is natuurlijk niet voor niets het paradijs voor fotografie.
Comment