Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
aha...wat foto's van het binnenland...dat gaat interessant worden!
mooie foto, maar misschien was het beter geweest (weet natuurlijk niet of dit mogelijk was) om iets verder te wandelen zodat de weg onderaan volledig zichtbaar was
Heel mooie foto en heel mooi weer.
Ik heb het steeds met minder moeten doen daar
Ben daarjuist mijn dochter van de luchthaven gaan halen en ze is in alle staten over IJsland. Ze heeft ook Kjölur gedaan (en een deel van Sprengisandur F26, waar ze vastgereden zijn )
Ben je op Kerlingarfjöll geweest ? Een van de meest onderschatte plekken op IJsland, voor Freya was dat top drie.
Hveravellir zat verrot van de toeristen zei ze.
Voor de geïnteresseerden : Kjölur, de F35 is in de zomer nu normaal gesproken berijdbaar met een gewone auto maar het mag niet van de verhuurmaatschappijen. Alle F-wegen vragen naar een 4x4, soms terecht, soms ook niet.
De goedkoopste 4x4 (Suzuki) volstaat voor meer dan 90% van de normale F-routen. Als er geen F meer bij staat kan je wel een probleem hebben.
Kjölur is zowat de oudste binnenlandroute.
Dat zou ik toch niet zeggen hoor, ik ben zo ooit eens een groep van 20 IJslanders door het Zwin gegidst (je weet wel, ons grootste natuurgebied hier in de buurt )
Ik herinner me nog de spontane uitroep : "but this is just a garden !!!!"
Wat ze hier bij ons het mooist vonden waren de chocoladewinkels en de afdeling wijnen, bier en drank in de supermarkten
Wat wil je van een land waar de drankwinkels beter beveiligd zijn dan de banken
Comment