Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Alsof de geheel uit klei en donkere aarde opgetrokken Permeke zich een
fototoestel heeft aangeschaft. Ik moet zeggen: ik vind dit veel mooier en
aangenamer om naar te kijken dan om dit dagelijks buiten te zien. En dat
is misschien wel het fijne aan de fotografie. Kunnen genieten van beelden
waar in de werkelijkheid heel wat minder van te genieten valt.
Danny ik hou van persoonlijke bewerkingen nogtans.. Dit beeld hierboven bestaat uit 1 enkele Raw waar ik ook wel het 1 en het ander heb moeten corrigeren maar dat alleen maar met het histigram met fill light and recover. Voor de rest wat bijgescherpt.Merci voor de reactie.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...Dit beeld hierboven bestaat uit 1 enkele Raw waar ik ook wel het 1 en het ander heb moeten corrigeren maar dat alleen maar met het histigram met fill light and recover. Voor de rest wat bijgescherpt...
het hoeft niet altijd zon te zijn om mooie fotografie te kunnen tonen ,en dat bewijs je hier Pascal ,ik vind hem prachtig ,echt zoals het is heel natuurlijk ,super
het hoeft niet altijd zon te zijn om mooie fotografie te kunnen tonen ,en dat bewijs je hier Pascal ,ik vind hem prachtig ,echt zoals het is heel natuurlijk ,super
Comment