Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik knip ook niet graag, vooral omdat ik er een punt van maak de foto bij het indrukken van de ontspanknop te maken. Als ik een pano wil, dan maak ik die door te stitchen, zelden door te croppen.
Tenzij ik op het moment dan ook al plan later een stuk van de lucht af te doen.
In dit geval werkt de panocrop goed doordat het landschap meer aandacht krijgt. Anders had het geweest met mooie wolkjes aan de lucht...
Spijtig moet je dat niet vinden, ik hoop vooral dat je het nu zelf beter vindt.
Ik knip ook niet graag, vooral omdat ik er een punt van maak de foto bij het indrukken van de ontspanknop te maken. Als ik een pano wil, dan maak ik die door te stitchen, zelden door te croppen.
Tenzij ik op het moment dan ook al plan later een stuk van de lucht af te doen.
In dit geval werkt de panocrop goed doordat het landschap meer aandacht krijgt. Anders had het geweest met mooie wolkjes aan de lucht...
Spijtig moet je dat niet vinden, ik hoop vooral dat je het nu zelf beter vindt.
landschap komt nu beter uit, bedankt, volgende keren doorbijten
Comment