Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
daar zou ik ook eens willen vertoeven en niet alleen om foto's te nemen
zeer knappe foto Ingrid ,heel mooi met dat boompje in de verte ,mooie compo ,
wel heb ik het gevoel dat de verscherping op het randje is ,maar kan ook mis zijn
schitterend qua compo!
verscherping lijkt mij ook op 't randje te zijn (ruis zichtbaar), en voor mij mag ie ook wat helderder (er is nog veel ruimte rechts in het histogram)
daar zou ik ook eens willen vertoeven en niet alleen om foto's te nemen
zeer knappe foto Ingrid ,heel mooi met dat boompje in de verte ,mooie compo ,
wel heb ik het gevoel dat de verscherping op het randje is ,maar kan ook mis zijn
inderdaad iets misgelopen met photobucket blijkbaar origineel zeker niet te hard verscherpt.
andere opnieuw geplaatst, hopelijk beter ;-)
zo te zien mooi weer gehad ingrid
mooi plaatje met al die laagjes
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heel mooi gebruik gemaakt van de laagjes in vorm en kleur.
Ik zou wel een groot stuk van de saaie blauwe lucht in panovorm wegcroppen. Wordt nog beter imho...
Bij een update zie ik ook liever her origineel staan, zodat er een referentiepunt is. Ik was al aan het zoeken naar die oververscherping toen ik die eerste reactie las...
Comment