Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vond die vorige mooier. Misschien wel omdat het water hier het goud van de
boom heeft gestolen. Dat doet het water namelijk altijd. Er is geen grotere
dief dan water. En denk nu maar rustig: Doudeke, ge kunt de boom in met uw
geleuter.
Ik beperk mijn commentaren tot landen waar ik iets van af weet maar dat wil niet zeggen dat ik de foto's van Danny negeer.
Maar je kan nu eenmaal niet altijd zeggen : "fantastisch", op de duur wordt dit wat eentonig
Danny jong, ik ga toch eens in de leer moeten komen bij jou.
En als je voor IJsland gaat ga ik de "kleine boekjes" wel eens opendoen. Ik weet dat je kan zwijgen
Alleen : de tijd van het jaar dat je daarvoor kiest kan ik niet goedkeuren, de spectaculairste landschappen zijn op dat moment onbereikbaar.
Danny jong, ik ga toch eens in de leer moeten komen bij jou.
Merci ! We spreken we eens af ergens in sep-okt.
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM
En als je voor IJsland gaat ga ik de "kleine boekjes" wel eens opendoen. Ik weet dat je kan zwijgen .
Ik weet het, Paul.
Maar ik ga ervan uit dat het voor een eerste keer wel ok is om enkel het toegankelijke te doen.
Ik gebruik mijn verlofdagen enkel om te reizen, en moet er dus wat spaarzaam mee omspringen door steeds periodes te kiezen waar dan ook feestdagen in vallen.
Zo kan ik langer weg gaan zonder al te veel verlofdagen te gebruiken...
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM
Alleen : de tijd van het jaar dat je daarvoor kiest kan ik niet goedkeuren, de spectaculairste landschappen zijn op dat moment onbereikbaar.
Ik vind deze plaat van sfeer uitstekend.
Compositie vind ik een beetje aflaten in die zin dat de boom voor mij te veel opeist. Maar das maar een persoonlijk gevoel..Die andere hadden meer weids zicht wat nu een beetje minder is.
Afwerking ..tja daar moet ik niets over zeggen want die is zoals altijd goed.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment