Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Normaal gezien heb ik het niet zo voor panorama opnames. Ik krijg altijd het
gevoel dat ik me moet bukken om er in rond te lopen. Maar bij deze pracht
vind ik dit voor een keer niet erg om er gebukt in rond te lopen en te genieten.
Mooi gedaan.
Normaal gezien heb ik het niet zo voor panorama opnames. Ik krijg altijd het
gevoel dat ik me moet bukken om er in rond te lopen. Maar bij deze pracht
vind ik dit voor een keer niet erg om er gebukt in rond te lopen en te genieten.
Mooi gedaan.
Hey Louis ! Wat ben ik blij dat je terug bent !!!
Sorry, dat ik je deed bukken
Ik weet niet wat je met die rommel bedoelt (het afgestorven hout aan de voet van de boom ??), maar wat de boten betreft, kan ik je wel volgen, en kan ik die weg poetsen.
Ook al horen die bij het decor, en zal ik dit dan op elke foto moeten doen als ik consequent wil blijven. Wegens tijdsgebrek ga ik het hier nu zo laten, maar wel op mijn originals wegwerken. Bedankt
prachtig gedaan
zou mischien links die boten en wat rommel weggepoetst hebben,trok direckt mijn aandacht
Mathias,
ik heb bewust gekozen om die boom er half op te laten, zodat de top vanuit de hoek vertrekt, net zoals de wolken aan de rechterkant.
Als de boom weg is, komt het bosje dan te dicht of zelfs tegen de rand... Ik heb het omwille van de hoeken van de foto gedaan. Hij stond er volledig op, maar dan weer tegen de rand. Dus van een nood een deugd gemaakt (denk ik )
Heel erg knap weer eh.... Enige wat ik zou doen is er links een klein stukje afhalen zodat die halve boom weg is.
Hier volg ik toch ook wel. 'k Denk niet dat het hier zo belangrijk is om de bomen vanuit de hoek te laten beginnen.
Voor de rest een heel knappe pano met prachtige kleuren... en die gouden boom... zo'n boom wil ook wel in mijn tuin
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment