Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alesund in avondlicht
Collapse
X
-
-
Re: Alesund in avondlicht
Horizon loopt niet helemaal recht, en de lucht ziet er een tikje onderbelicht uit, maar het is een mooi plaatje van een zo te zien bijzondere plek.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
Bedankt, op beide punten kan ik me inderdaad vinden, bij deze gelijk een nieuwe.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt, op beide punten kan ik me inderdaad vinden, bij deze gelijk een nieuwe.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Erg mooie seascape !!!
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Ik vind deze heel erg mooi van compo. Later op de avond was mooier geweest met ongetwijfeld mooie roodtinten in de lucht maar je kunt niet altijd overal zijn he.
Comment
-
Fijne kleuren en een lekker helder beeld! Wat wonen ze daar toch mooi hè?Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
-
Ja mooi hoor vanuit de hoogte...heel veel diepte mede door je comp en wolken!
Gr Pascale
Comment
-
Heel mooi beeld van Alesund. 't Is een klassieker maar je legt het hier toch maar mooi vast, schitterend licht ook
Comment
Comment