Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tree of gold (II)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tree of gold (II)

Een hele mooie en voor mij is het enige wat mij wat stoort dat struikgewas links ...
    maar dat kan je bij dergelijk knap beeld ook haast muggenziften gaan noemen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Weer een hele mooie . Wel jammer dat het onderste takje net niet los is van de berg.
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Een hele mooie en voor mij is het enige wat mij wat stoort dat struikgewas links ...
        maar dat kan je bij dergelijk knap beeld ook haast muggenziften gaan noemen
        Is idd muggeziften...maar dat was ook het eerste die me opviel....anders weer ne goeie zulle!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Kan niet tippen aan de eerste, maar wel heel erg knap weer hoor
          facebook

500px

Comment

Bedankt voor de reacties

Ik moest het CS al bijna mathematisch gaan bepalen om de compo te krijgen zoals ie nu is.

Daarbij is rekening gehouden met de bereikbaarheid en de modder waar ik dieper in zakte dan mijn laarzen hoog waren, maar de hoofd"trigger" was de reflectie, en die zo goed en volledig mogelijk proberen weer te geven, zonder dat er stenen in het spiegelbeeld kwamen. Ik probeer daarbij ook steeds alles op zijn plaats te laten, zonder stenen te gaan verleggen en zo. Dit laat steeds sporen na, die dan ook wel weer kunnen opgepoetst worden, maar waar zijn we dan nog mee bezig ???

Dit is geen model- noch studiofotografie. Hetzelfde geldt voor dat stukje bos links. Op elke foto staat dat bosje, de ene keer meer, de andere keer minder passend, maar ik ga dit niet overal beginnen weg moefelen...
            Ik zou dit ook kunnen wegcroppen, maar dan komt de boom te dicht tegen de rand, en valt hij niet meer samen met het 1/3 punt.

Ik kon nog iets lager om de tak los te krijgen van de berg achteraan, maar dan was dit ten koste van de reflectie (minder reflectie)...

Het is op het moment allemaal goed uitgepast, maar dan nog moet je het soms met compromissen en het "natuurlijke" aspect van landschapsfotografie stellen.

Bedankt voor jullie kritische blikken :-)
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

de mooiste van de vier voor mij

skune ploate man :-)

alles moet ni zo tot in 't detail plat bekritiseerd worden

ik ga dikwijls gewoon af op 't gevoel wat een foto me geeft

word ik blij of ni als ik em zie ;-)

of zo van: ik wou da ik em genomen had ;-)
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
              X