Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dreiging @ Hintersee
Collapse
X
-
-
Re: Dreiging @ Hintersee
mooie opname.
mag gerust wat meer contrast hebben voor mij en recht zetten (naar links kantelen),
dan wordt hetgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtmooie opname.
mag gerust wat meer contrast hebben voor mij en recht zetten (naar links kantelen),
dan wordt het
Contrast zat goed maar ik had de verkeerde foto eerst geupload..
Maar hebt gelijk wat dat rechtzetten betreft, bedankt!
Comment
-
pracht plaatje
mooi met die langere sluiterstijdGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Prachtige foto hoor, zeer knappe compositie zo met die watervalletjes en mooie diagonalen.
Heb zelf de hooglichten in PS nog wat opgetrokken, en vind de foto dan nog mooier, oogt wat frisser dan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooi hoor !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Deze mooie locatie in Berchtesgaden (?) goed vastgelegd! Je update doet het voor mij!Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
-
Prachtige compo, perfect gekozen sluitertijn en mooi detail in de wolken
Wat ik wel vreemd vind is het blauwe in de centrale wolken versus het roze aan de zijkanten en het oranje achteraan? Dat wolkendek lijkt me ook iets te donker voor de frisheid van het groen onderaan (i.e. de dynamic range die hier overbrugd is)?
Comment
-
Heel mooi..de kleuren...de diepte..de sluiterstijd...knap!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtPrachtige compo, perfect gekozen sluitertijn en mooi detail in de wolken
Wat ik wel vreemd vind is het blauwe in de centrale wolken versus het roze aan de zijkanten en het oranje achteraan? Dat wolkendek lijkt me ook iets te donker voor de frisheid van het groen onderaan (i.e. de dynamic range die hier overbrugd is)?
Comment
-
Ik vind het een fascinerend beeld om naar te kijken.
Die haarscherpe voorgrond en de achtergrond die wat waziger lijkt zorgen voor een foto waar heel veel diepte inzit.
Dat samen met de mooi wolken maakt het een topper voor mij
Comment
Comment