Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zen-sea
Collapse
X
-
-
Re: zen-sea
das heeel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Tja, mag zo bij me aan de muur.
Mooi hoorNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Dat lijkt bol te staan door de reflectie op het water...maar ik heb die horizon perfect waterpas geplaatst met behulp van het raster en aan de zijkanten merkt men geen reflectie en dit misleidt het oog.
Bedankt voor de commentaren.
Groet.
Gil
Comment
-
-
Prachtige plaat !
Jouw uitleg klopt, het is hoofdzakelijk gezichtsbedrog, al denk ik dat er toch een heel klein beetje bolling en/of helling op zit.
Ook al zou het perfect recht zijn, zou ik in dat geval gaan voor "recht voor het oog", en misschien toch wat tegen-corrigeren.
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtDat lijkt bol te staan door de reflectie op het water...maar ik heb die horizon perfect waterpas geplaatst met behulp van het raster en aan de zijkanten merkt men geen reflectie en dit misleidt het oog.
Groet.
Gil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtDat lijkt bol te staan door de reflectie op het water...maar ik heb die horizon perfect waterpas geplaatst met behulp van het raster en aan de zijkanten merkt men geen reflectie en dit misleidt het oog.
Groet.
Gil
Een klasse plaatje
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Hij helt 0,5° af naar rechts maar hij staat niet bol
Buiten IJsland-topics reageer ik niet veel maar hier maak ik graag een uitzondering.
Ik vind hem echt prachtig. Ook de omkadering is zeer doordacht.
Ik vind dat zelfs de naam van de fotograaf de foto toegevoegde waarde geeft.
Comment
-
Een 0,5 graad...is dit te verwaarlozen.... of moet ik mij bezighouden met een aanpassing?
Heb in ieder geval mijn best gedaan die horizon echt recht te krijgen omdat er hier haast niets anders is dan de horizon... om naar te kijken...
Ben wel uiterst tevreden over jullie waardering voor de foto en mijn werk.
Dank hiervoor
gil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtEen 0,5 graad...is dit te verwaarlozen.... of moet ik mij bezighouden met een aanpassing?
Heb in ieder geval mijn best gedaan die horizon echt recht te krijgen omdat er hier haast niets anders is dan de horizon... om naar te kijken...
Ben wel uiterst tevreden over jullie waardering voor de foto en mijn werk.
Dank hiervoor
gil
In een eerste reactie op de reactie : "de horizon staat bol" ging er door mijn hoofd : "tuurlijk, de horizon IS bol"
In feite heb ik het maar gezien door naar beneden te scrollen tot aan de rand van mijn scherm, dat is niet bol en staat recht
Nogmaals : een prachtige foto.
Als ik 0,5 % van jouw waarnemingsvermogen had dan was ik nu een gelukkig mens.
Comment
-
Horizon schuin of bol...het blijft ne knappe foto!!
Gr Pascale
Comment
Comment