Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
En met het vernieuwde forum, vind ik dat ze nu toch wel zouden moeten verplichten de EXIF in ELKE foto in te sluiten... Steeds benieuwd naar de gebruikte settings...
Heerlijke plaat, bijzonder gewaagd - maar sterk en sprekend !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Nog eens terug komen kijken, de symmetrie tussen wolken en lucht en de complementariteit van de kleuren maken dit echt een toppertje. Poets maar vlug die 2 sensorvlekjes weg voor maandag Pascale
eigenaardig genoeg na dat onweer van gisteren aan de kust had ik ergens een foto van dit aard verwacht van jou
een toppertje Pascale
Hoe kon je het raden
Gelukkig moest ik die avond niet werken.
Toen ik die onweerswolken zag in Jabbeke die richting zee gingen heb ik maar besloten om naar Wenduine te gaan....en ik heb geen moment spijt van gehad...jammer dat het na nog geen uurtje begon te regenen anders had ik daar zeker nog wat langer gebleven!!
En met het vernieuwde forum, vind ik dat ze nu toch wel zouden moeten verplichten de EXIF in ELKE foto in te sluiten... Steeds benieuwd naar de gebruikte settings...
Je hebt het maar te vragen hoor!
S0,8 F16 iso100 11mm
Jammer dat ik nog geen grijsfilter heb voor mijn breedhoeklens....had nog veel meer willen uitproberen....met mijn 17-70mm lens heb ik veel te veel lensvertekening!
Nog eens terug komen kijken, de symmetrie tussen wolken en lucht en de complementariteit van de kleuren maken dit echt een toppertje. Poets maar vlug die 2 sensorvlekjes weg voor maandag Pascale
Mercikkes...heb er nog enkele hoor....maar toen ik die zag op mijn schermpje wist ik dat dit ne geslaagde was
O ja...hopelijk zijn de sensorvlekjes weg...
Bedankt iedereen voor het kijken en reageren!
Gr Pascale
Comment