Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mist over troubled water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mist over troubled water

www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Re: Mist over troubled water

Heel mooie sfeer in de plaat . De lege ruimte rechts van de plant had wat kleiner gemogen voor mij.
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Comment

Vind hem mooi, maar in vergelijking met je voorgaande vind ik deze een beetje "gewoontjes".
      Kan ook mijn smaak zijn natuurlijk.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

'k ga eerlijk zijn Danny...vind hier heel veel sfeer terug in de plaat maar die boom.....
        Ik denk dat ik deze beter had geapprecieerd wanneer je enkel de bergen en de dikke mist in beeld had gebracht, of zoals Benjamin aanhaalde, de lege ruimte rechts had verkleind. Al begrijp ik je keuze om de boom mee te nemen, omdat er anders mss wat weinig te zien ging zijn wegens die dikke mist...
        facebook

500px

Comment

De mist en de achtergrond vind ik heel mooi..die boom en voorgrond minder...maar waarschijnlijk heb jij er ook ééntje zonder boom en voorgrond..jou kennende!!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

hele mooie ... op de voorgrond na voor mij
            de overgang tussen die harde voorkant en de rest wat o zo zacht is ... dat is mij te brutaal

heb je er geen zonder kust ?
            alleen water in de voorgrond want zoals ik zie is er eerst een vrij transparant gedeelte en zit er daar toch wel wat licht op het water
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              hele mooie ... op de voorgrond na voor mij
              de overgang tussen die harde voorkant en de rest wat o zo zacht is ... dat is mij te brutaal

heb je er geen zonder kust ?
              alleen water in de voorgrond want zoals ik zie is er eerst een vrij transparant gedeelte en zit er daar toch wel wat licht op het water
              Ik volg volledig, de voorgrond heeft m.i. geen meerwaarde hier.

Comment

prachtige zalige sfeerplaat ,het minimale dat je ziet is dan ook zo mooi , maar moet ook de vorige opmerkingen gelijk geven ,beeld je gewoon eens die boom weg en hij zou nog veeeeeel sterker zijn

Comment

Bedankt voor de reacties

Die boom moest inderdaad dienen om het gat rechts te dichten, en een boom zonder voorgrond is ook geen zicht.

Ik heb een andere versie zonder boom en voorgrond gepost : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ii-423877.html
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Working...
                  X