Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mist over troubled water
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Mist over troubled water
Vind hem mooi, maar in vergelijking met je voorgaande vind ik deze een beetje "gewoontjes".
Kan ook mijn smaak zijn natuurlijk.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
'k ga eerlijk zijn Danny...vind hier heel veel sfeer terug in de plaat maar die boom.....
Ik denk dat ik deze beter had geapprecieerd wanneer je enkel de bergen en de dikke mist in beeld had gebracht, of zoals Benjamin aanhaalde, de lege ruimte rechts had verkleind. Al begrijp ik je keuze om de boom mee te nemen, omdat er anders mss wat weinig te zien ging zijn wegens die dikke mist...
Comment
-
De mist en de achtergrond vind ik heel mooi..die boom en voorgrond minder...maar waarschijnlijk heb jij er ook ééntje zonder boom en voorgrond..jou kennende!!
Gr Pascale
Comment
-
hele mooie ... op de voorgrond na voor mij
de overgang tussen die harde voorkant en de rest wat o zo zacht is ... dat is mij te brutaal
heb je er geen zonder kust ?
alleen water in de voorgrond want zoals ik zie is er eerst een vrij transparant gedeelte en zit er daar toch wel wat licht op het waterbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichthele mooie ... op de voorgrond na voor mij
de overgang tussen die harde voorkant en de rest wat o zo zacht is ... dat is mij te brutaal
heb je er geen zonder kust ?
alleen water in de voorgrond want zoals ik zie is er eerst een vrij transparant gedeelte en zit er daar toch wel wat licht op het water
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Die boom moest inderdaad dienen om het gat rechts te dichten, en een boom zonder voorgrond is ook geen zicht.
Ik heb een andere versie zonder boom en voorgrond gepost : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ii-423877.html
Comment
Comment