Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dunstan beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dunstan beach

Tijdens een bezoek aan de Farn Islands in de Uk kon ik dit beeld maken. De Farn zijn vooral bekend vanwege zijn zeevogelkolonie's. Vooral de puffins zijn de blikvangers. Nu blijven landschappen mij altijd facineren. Echter als vogelfotograaf blijft het werken, zoeken en proberen om er iets uit te halen. Deze vorm van fotografie doe ik dan ook maar zelden. Foto bewust iets donkerder gehouden. Enkele opname met grijsverloop en ND filter.
    Sluitertijd is misschien nog iets te kort. Tijdens de opname bleek de ND Filter op zijn maximale stand vertekening te geven. Vandaar deze instellingen. In raw iets meer blauw bovenaan bijgestoken. Wat denken jullie?
    6Sec.
    Av(Aperture Value)
    F18
    Metering Modes
    Center
    Exposure Compensation
    0
    ISO Speed
    100
    Lens
    -
    Focal Length
    17,0 mm
    Gr David

Re: Dunstan beach

Vind hem erg mooi, knappe compo, het licht op de stenen is ook knap.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Knappe foto vol sfeer. Voor mij moeten alle donkere delen niet echt 'doortekend' zijn,dit voegt m.i. sfeer toe.

gr,
      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Wel mooi die belichte keien..maar de zon vraagt voor mij te veel aandacht...
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Vind het mooi, maar jammer dat de reflectie onder de zon veel feller is dan de reflectie op de onderste helft van de foto. Dit zou met blenden beter onder controle te houden zijn.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Working...
          X