Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
de voorste stenen mss beetje bombastisch in beeld, maar kan deze compo wel smaken .
Vind de kleuren wel vreemd overkomen en idd die vlek links viel me ook direct op...
Bedankt voor de reacties. Die rode vlek ja...! Die heb ik pas opgemerkt op het forum, ik heb nog beetje met het contrast gespeeld voor ik hem uploadde en ik heb die vlek niet meer opgemerkt. Ongetwijfeld infrarood, ik heb m'n zoeket niet afgedekt bij het nemen van de foto en waarschijnlijk is door het 'leklicht' infrarood ontstaan. Ik heb een update geplaatst, 't is nog niet wat het moet zijn maar het is al iets beter. Dit moet ongetwijfeld wel te fixen zijn, maar ik heb het vlug even geprobeerd om het weg te werken.
Alleszins bedankt voor de comments ;-)
Comment