Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wissant

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wissant

Mooie update
    Mvg;
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Ik dacht dat je daar op hetzelfde moment was als Liliane niet? Ik vind deze de sterkste compo hebben van de gezamelijke reeks maar ik merk dat de warmere kleuren en iets meer saturatie die ik bij Lilyby vind mij iets meer bekoren. Ook op jouw foto misstaat zo'n toning niet, maar het is een heel persoonlijke smaak natuurlijk en dat gezegd zijnde mag hij van mij ook zo maandag terug verschijnen
      (link is quick-en-dirty met teveel magenta in de lucht, 't is het idee hé. laat maar weten als de link weg moet)
      Last edited by Codon; 6 juli 2012, 12:20. Reden: verkeerde link
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
        Ik dacht dat je daar op hetzelfde moment was als Liliane niet? Ik vind deze de sterkste compo hebben van de gezamelijke reeks maar ik merk dat de warmere kleuren en iets meer saturatie die ik bij Lilyby vind mij iets meer bekoren. Ook op jouw foto misstaat zo'n toning niet, maar het is een heel persoonlijke smaak natuurlijk en dat gezegd zijnde mag hij van mij ook zo maandag terug verschijnen
        (link is quick-en-dirty met teveel magenta in de lucht, 't is het idee hé. laat maar weten als de link weg moet)
        laat maar gerust staan hoor vind hem mooi oogt idd warmer van kleuren ,en idd ik en Liliane stonden daar samen op het strand maar haar foto is ong 2 uur eerder genomen nl rond 20h30 en mijn foto om 22h30 (exif staat 21h30 maar staat 1 h verkeerd ) denk dat daar het kleurverschil zit het is ook een blend van 3 foto's waarvan de langste belichtingstijd 25 sec is ,mijn http://forum.belgiumdigital.com/f40/...de-423716.html heb ik wel wat bij gesatureerd om de kleuren wat op te peppen die is ook ong op hetzelfde tijdstip genomen ietsje later en 30 sec belicht ,dank voor de tip Benjamin

Comment

héél knap die up
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Schitterende update, plat gefotografeerd maar O zo mooi gedaan
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Working...