Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik dacht dat je daar op hetzelfde moment was als Liliane niet? Ik vind deze de sterkste compo hebben van de gezamelijke reeks maar ik merk dat de warmere kleuren en iets meer saturatie die ik bij Lilyby vind mij iets meer bekoren. Ook op jouw foto misstaat zo'n toning niet, maar het is een heel persoonlijke smaak natuurlijk en dat gezegd zijnde mag hij van mij ook zo maandag terug verschijnen (link is quick-en-dirty met teveel magenta in de lucht, 't is het idee hé. laat maar weten als de link weg moet)
Last edited by Codon; 6 juli 2012, 12:20.
Reden: verkeerde link
Ik dacht dat je daar op hetzelfde moment was als Liliane niet? Ik vind deze de sterkste compo hebben van de gezamelijke reeks maar ik merk dat de warmere kleuren en iets meer saturatie die ik bij Lilyby vind mij iets meer bekoren. Ook op jouw foto misstaat zo'n toning niet, maar het is een heel persoonlijke smaak natuurlijk en dat gezegd zijnde mag hij van mij ook zo maandag terug verschijnen (link is quick-en-dirty met teveel magenta in de lucht, 't is het idee hé. laat maar weten als de link weg moet)
laat maar gerust staan hoor vind hem mooi oogt idd warmer van kleuren ,en idd ik en Liliane stonden daar samen op het strand maar haar foto is ong 2 uur eerder genomen nl rond 20h30 en mijn foto om 22h30 (exif staat 21h30 maar staat 1 h verkeerd ) denk dat daar het kleurverschil zit het is ook een blend van 3 foto's waarvan de langste belichtingstijd 25 sec is ,mijn http://forum.belgiumdigital.com/f40/...de-423716.html heb ik wel wat bij gesatureerd om de kleuren wat op te peppen die is ook ong op hetzelfde tijdstip genomen ietsje later en 30 sec belicht ,dank voor de tip Benjamin
Comment