Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Originele foto.
Ben je ook aangevallen door de kolonie noordse sterns ?
Volkomen onderschat gebied met heel weinig bezoekers, waarom is me een compleet raadsel. Na de aardbeving van een paar jaar geleden is het geothermisch veld sterk toegenomen in oppervlakte en intensiteit. Prachtige kleuren ook, ik ben zeker dat die nog volgen
kleine addendum op mijn opmerking...ik zie nu plost dat er zo'n klein zwart tikske in zit in het midden, in de lucht een beetje boven de berg. mss deze nog weg doen?
kleine addendum op mijn opmerking...ik zie nu plost dat er zo'n klein zwart tikske in zit in het midden, in de lucht een beetje boven de berg. mss deze nog weg doen?
Originele foto.
Ben je ook aangevallen door de kolonie noordse sterns ?
Volkomen onderschat gebied met heel weinig bezoekers, waarom is me een compleet raadsel. Na de aardbeving van een paar jaar geleden is het geothermisch veld sterk toegenomen in oppervlakte en intensiteit. Prachtige kleuren ook, ik ben zeker dat die nog volgen
Géén last van de sterns gehad. Helaas was het licht hier heel hard. Ik heb wat foto's van de geothermisch veld gemaakt, maar ik moet nog zien of ik ze gaat posten.
Comment