another-o-foss zoals ik ooit in een boekje zag staan. IJslland lijkt een onuitputtelijke bron aan mooie watervallen te hebbn. Deze ligt net onder de Hengifoss die hier ook al de revue gepasseerd is. Zeer mooi met de hexagonale basaltpilaren, maar de compomogelijkheden zijn er beperkt. Je loopt langs de afgrond van het plateau, er zijn dus enkel shots vanaf een hoog standpunt mogelijk (tenzij je een km door een ijskoude rivier wil waden )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Litlanesfoss
Collapse
X
-
Litlanesfoss
another-o-foss zoals ik ooit in een boekje zag staan. IJslland lijkt een onuitputtelijke bron aan mooie watervallen te hebbn. Deze ligt net onder de Hengifoss die hier ook al de revue gepasseerd is. Zeer mooi met de hexagonale basaltpilaren, maar de compomogelijkheden zijn er beperkt. Je loopt langs de afgrond van het plateau, er zijn dus enkel shots vanaf een hoog standpunt mogelijk (tenzij je een km door een ijskoude rivier wil waden )
Labels: Geen
-
-
Eén van de allerbeste uit jouw reeks ! Prachtlokatie ook ! Komt op de wishlist :-)
Comment
-
-
Re: Litlanesfoss
Zeer zeker een prachtplaat. De structuur en de lijnenvormen maken hier ook de waterval nog eens extra eruit laten springen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Een echte topper dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtLijnen, texturen en een mooie compositie! Yes!
Ge weet waarschijnlijk ook wel wat ik minder vind, he? Maar da's persoonlijke smaak, 'k zal er dan ook niet meer over neuten!
Prachtwerk!
Comment
-
Knap, echt knap.
Er is zoveel detail te zien in deze foto met die rare structuren dat ik er graag heel lang naar kijk.
Topperke
Comment
-
Mooi in beeld gebracht. We zijn hierlangs geweest, maar vanwege de drukte (parkeerplaats stond vol!) hebben we deze foss overgeslaan.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Mooi gedaan, zeer aangenaam
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Een heel knap landschap - ik blijf er naar kijken !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Ja zeg...ne hele knappe...het bruin mooi contrasterend met het water!
Mooi!
Gr Pascale
Comment
Comment