Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang
De voorgrond mag wel wat opgelicht worden.
Er gebeurt iets op die voorgrond, nu zien we zelfs de hond niet.
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Mooi zonsondergang met mooie kleuren en lucht !
De elementen op de voorgrond (hond, persoon en reflecterende plas) vind ik niet meteen een meerwaarde aan de foto geven.
LOL, hoe weet je dan dat het een hond is ?
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht... nu zien we zelfs de hond niet.
Mvg,
Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi zonsondergang met mooie kleuren en lucht !
De elementen op de voorgrond (hond, persoon en reflecterende plas) vind ik niet meteen een meerwaarde aan de foto geven.
Comment
-
voorgrond (strand) eraf vind ik veel mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ja.... ik kan de voorgrond oplichten en er een wit strand en een blauwe zee van maken maar dat is niet wat ik zag bij deze zonsondergang.
Dit is inderdaad een natuurlijke foto, ik wist niet dat deze beter niet in SC stonden.
Iedereen bedankt voor de reactieLast edited by hendrika; 28 juni 2012, 19:41.Groetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtJa.... ik kan de voorgrond oplichten en er een wit strand en een blauwe zee van maken maar dat is niet wat ik zag bij deze zonsondergang.
Dit is inderdaad een natuurlijke foto, ik wist niet dat deze beter niet in SC stonden.
Iedereen bedankt voor de reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht............. je krijgt wel soms flinke tegenwind.........
Vinnydizzy bedankt.Groetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvoorgrond (strand) eraf vind ik veel mooier.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi zonsondergang met mooie kleuren en lucht !
LOL, hoe weet je dan dat het een hond is ?
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Mooi plaatje toch, maar zoals gezegd, zonder strand, of anders had ik toch wat naar voren gewandeld en een lager standpunt ingenomen, dat de personen (of beesten) op het strand beter zouden afsteken.
en een naturelle foto kan hier natuurlijk ook. uiteindelijk gaat het erom of het een goeie plaat is eh.... Ik hoop niet dat de mate van photoshop het oordeel hier bepaalt (maar ik denk dat ook niet natuurlijk....)
Comment
Comment