duidelijk Westende hé
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Westende
Collapse
X
-
-
Re: Westende
Mooie kleurensetting Inderdaad duidelijk herkenbaar : Westende -Bad
-
Hele fijne kleuren en het bootje maakt de foto af!
Comment
-
Een hele mooie dit.
Comment
-
-
Ik twijfelde tussen Westende en Oostende...
Aan het tijdstip te zien is het een zonsondergang, dus moet het wel Westende zijn...
Knappe plaat en mooie kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtAan het tijdstip te zien is het een zonsondergang, dus moet het wel Westende zijn...
bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik kan volledig mis zijn maar ik vermoed dat vissersboot er nadien bijgevoegd is of tenminste heel hard verscherpt is achteraf.
Neemt niet weg dat ook ik het een hele mooie vindThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Mooie kleuren daar in Middelkerke
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtIk kan volledig mis zijn maar ik vermoed dat vissersboot er nadien bijgevoegd is of tenminste heel hard verscherpt is achteraf.
Neemt niet weg dat ook ik het een hele mooie vind
Bedankt William maar Ik vrees dat je mis bent, bootjes shoppen daar ben ik te onhandig voor en er is niet heel hard verscherpt, een indruk die misschien gewekt wordt door het contrast ?
allemaal nog bedankt voor de reactiesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Zeer mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
mooi maar, misschien tegen alle regletjes in vind ik hier de horizon in het midden veel mooier.
(wat van de bovenkant af dus)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
een indruk die misschien gewekt wordt door het contrast ?
Het erbij voegen van die boot leek me sowieso al vergezocht. Blijft het verscherpen over...
Sorry voor het "muggeziften" (het is maar technische détail waar bijna niemand op let)
Je foto is ook imho meer dan geslaagdThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
Comment