Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antelope

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Antelope

En ineens is de uitgebrande plek geen probleem meer
    Proficiat met je HoF, en als het intecht uitgebrand was, vind ik dat die ook gerust op de foto knalwit mag zijn.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

Terrecht in het hof, de lichtstraal knap geplaat, kleuren erg mooi en zoals ze zijn!
      Webstek in opbouw

Comment

schoontje Veerle

en proficiat met HoF hé :-)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Mooie beeld.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Bedankt nog om deze foto te delen. Door jou/u heb ik deze plaats leren kennen & deze kunnen bezoeken eind juli . Het is enorm mooi maar kijk met gemengde gevoelens terug vanwege ... de gidsen . Toch blij dat ik het gezien heb. Hopelijk heb je nog meer mooie dingen gezien in het mooie Arizona of Utah ( "in de buurt " ) . Nog proficiat met je HOF ondanks frustraties. Het contrast tussen licht & donker is enorm op sommige plaatsen in de kloof.
            Over de felle lichtplek : we zijn zo fel zonlicht niet meer gewoon hier in België . Helaas

Comment

Best een knappe foto Je kan er niet veel aan doen op dat tijdstip, maar hier is die fel lichte vlek toch wel uitgebrand.

Comment

super
                “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

Comment

Working...
                X