Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Like a bird in the sky
Collapse
X
-
-
-
Re: Like a bird in the sky
Wow! Heerlijk, die schaduwlijnen naar de hoeken van het frame. Dikke proficiat!
-
Technisch dik in orde, mooi tegenlicht met veel detail, zachte schaduwen. Heb een paar keer komen kijken omdat het voor de rest mij niet echt aanstond, en uiteindelijk gevonden wat er mij niet aanstond Die bladeren onderaan het beeld! Als ik die eraf scroll vind ik het veel mooier. ahja en waarom, omdat de rest van de foto zo vrolijke toon heeft en die bladeren onderaan eingelijk het vrolijke er terug uithaald en dus verstoord.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Ja, Corre heeft wel een punt aan de ene kant. Maar aan de andere kant zie ik dan wel weer evenwicht met de wolk boven aan: licht op donker vs donker op licht en in dezelfde proporties boven en onder de foto.
Technisch sterk staaltje werk alweer en bijzonder knap gezien!
Comment
-
Technisch laat je geen steken vallen, dat is al duidelijk. Maar met de compo worstel ik wel wat. Ik had liever de weg of horizontaal gezien of schuiner vanuit de hoek en volledige bomen. Ik zie waarom je het gedaan hebt (wolk, schaduwen) en denk niet dat er een betere uitsnede te maken is (binnen formaat) maar daarom wringt het niet minder... Wel weer heel veel detail, loepzuiver en prachtige schakeringen.
Comment
-
-
Die vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?
Ja ik vind het ook mooier zonder bladeren onderaan, maar alleen omdat mijn aandacht naar beneden getrokken is door de andere commentaren; anders bleef ik bovenaan zweven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtDie vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?
Ja ik vind het ook mooier zonder bladeren onderaan, maar alleen omdat mijn aandacht naar beneden getrokken is door de andere commentaren; anders bleef ik bovenaan zweven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtDie vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?
Comment
Comment