Dank voor jullie opbouwende kritiek. Hier een poging tot update.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cap Gris-Nez
Collapse
X
-
Cap Gris-Nez
Dank voor jullie opbouwende kritiek. Hier een poging tot update.
Labels: Geen
-
-
-
Re: Cap Gris-Nez
Ik volg Citychrome. Bovendien vind ik het stuk voorgrond vooraan te leeg.
Comment
-
Ik volg hierbij aan, onderaan zeker een stuk wegdoen tot een 5mm onder de eerste steen. (ongeveer hé, mag meer zijn ook ) en de foto mag herbekeken worden want het is de moeite om deze nog eens opnieuw te doenPhotography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Ik zat een beetje te twijfelen bij de leegte vooraan. Ik probeerde me voor te houden dat je een rustige aanloop hebt tot het geweld der stenen. Maar toch zou ik ook eerder m'n voorgangs volgen. 't Is er ietske te leeg.
Ik zou zeggen, qua moment heb je nog net iets te vroeg je foto genomen. Weet wel dat het al aan de late kant was en dat je al zacht licht van doen hebt, maar toch, 't is me nog een tikkel te helder en egaal.
Wat betreft de suggestie om nog even aan je post-proecessing te werken, dat zou ik ook doen. Het gifgroene misschien wat temperen en ietske meer licht en schaduw in de verf zetten.
Comment
-
potentieel is er wel maar de nabewerking kan inderdaad beter. gut-feel zou ik zeggen crop links en vooraan wat weg (zelfde aspect ratio) zodat die voorste grote steen links komt te liggen en behoud de volledige berg rechts (in tegenstelling tot de update). Brightness heb je al geminderd in de update (zeker voor de middentonen nodig) en van de saturatie mag voor mij ook een stukje af.
Comment
-
-
Ik heb nogmaals mijn zwaar onderbelicht raw beeld erbij genomen, ik vrees dat ik er niet veel meer kan uithalen. Lichtomstandigheden waren daarenboven ver van ideaal. Dank voor alle comments!
Comment
Comment