Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi, maar zie hier op mijn pc onderaan aan je handtekening aan het water rare kleurschakeringen, precies ruis? Kan ook zijn door het verkleinen van de foto miss.
Naakt
Dit was de eerste gloed, 20min vóór zonsopgang
Oorspronkelijk geplaatst door SonjabelgiumBekijk bericht
Is dit met "de naakte" lens getrokken of is hier filter voor gebruikt? Ik ben lerende in de landschaps
Ja op de grote zie ik het ook, Bovenaan is alles heel smooth en onderaan heel ruw als je begrijpt wat ik bedoel. Het is het gebied 1/3 onderaan het beeld en eens het overgaat naar het rode word het zacht van textuur zoals het zou moeten zijn.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Heb er nog even de RAW bij gehaald (dit is 1 beeld, niks lokaal of met maskers aan bewerkt), en als ik die donkerste hoek oplicht zie ik inderdaad blubber op het water. Denk dat dat algen zijn die steeds bewogen.
Het zit wel op het randje van detail hebben.
Door verdere verscherping wordt dit vermoedelijk nog meer benadrukt.
Ja op de grote zie ik het ook, Bovenaan is alles heel smooth en onderaan heel ruw als je begrijpt wat ik bedoel. Het is het gebied 1/3 onderaan het beeld en eens het overgaat naar het rode word het zacht van textuur zoals het zou moeten zijn.
Comment