Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe lokatie veel kleur en genoeg contrast in de bovenste helft van deze foto. De onderste helft ligt er een beetje levensloos en grijs bij in verhouding tot bovenkant omdat dit deel in de schaduw zit.
Ik heb zelf een beetje zitten prutsen aan je foto. Onderkant geselecteerd en me er vooral op toegelegd om wat meer punch in het water te krijgen. Verzadiging en contrast nog wat opgetrokken.
Onderste foto is mijn versie.
zeer knappe foto ,update een heel stuk beter ,en dat beetje prutsen van rupselkopke maakt hem helemaal af,
wat nabewerking toch kan doen met een foto ,zonder PS kennis wordt het toch wel heel moeilijk dezer dagen om je onbewerkte foto tussen al dat moois te plaatsen
zeer knappe foto ,update een heel stuk beter ,en dat beetje prutsen van rupselkopke maakt hem helemaal af,
wat nabewerking toch kan doen met een foto ,zonder PS kennis wordt het toch wel heel moeilijk dezer dagen om je onbewerkte foto tussen al dat moois te plaatsen
Daarom net dat ik de update van Veerle eigenlijk nog het mooist vind. Dit beantwoord volgens mij veel meer aan de realiteit die zij daar meegemaakt heeft, dan wat Rupselkopke ervan maakt. Niet dat de versie van Rupselkopke niet top-notch zou zijn, verre van zelfs!
De rupselkopke versie achter de link is een hele goede verbetering (kijk maar eens naar de stroom op de voorgrond, hoe mooi die er uit komt). Wel een hele mooie compo hoor
Eerste wat mij ook opviel was dat de voorgrond vrij grijs overkomt; in dat opzicht verkies ik de versie van rupsel. Maar Aan de andere kant is die me toch een beetje overdone( water bv vrij blauw). Ergens in het midden tussen jouw versie en die van rupsel zou ideaal zijn.
Wel heel mooie compo
Ben deze waterval trouwens nooit tegengekomen in bryce? Ligt die ergens diep verscholen of zo?
Comment