vorige keer is er wat misgegaan met m'n eerste post, bij deze...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
re-upload uitzicht Cap Blanc
Collapse
X
-
-
Re: re-upload uitzicht Cap Blanc
onderste helft van je foto vind ik goed, maar met de lucht is toch iets verkeerd gegaan.
Waarschijnlijk teveel contrast en teveel blauw in gesteken
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
-
Mooi licht, de onderkant ziet er dan ook goed uit. De lucht ben ik ook niet echt een fan van. Ik zou het trouwens mooier vinden met een stuk minder lucht, zodat de horizon niet in het midden staat.
Comment
-
Mooi beeld maar de (uit)schuivertjes hebben het wat verknoeid.
Comment
-
Tja, alles is gezegd
Comment
-
-
Zelfde foto in "Beoordeling" verwijderd. Crossposting is niet toegelaten bij BD.
RFMod
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Had je niet beter die in beoordeling laten staan ???
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtZelfde foto in "Beoordeling" verwijderd. Crossposting is niet toegelaten bij BD.
RFMod
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHad je niet beter die in beoordeling laten staan ???
RF
Mod
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Idd die wolken zijn niet mooi...Je niet laten ontmoedigen (histogram controleren na het maken van je foto en je belichting wijzigen)!Website: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door essit Bekijk berichtjammer genoeg heb ik de onbewerkte foto gewistfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment