Gr Pascale
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het licht op het koren.
Collapse
X
-
Het licht op het koren.
Gr PascaleLabels: Geen
-
-
Re: Het licht op het koren.
Oorspronkelijk geplaatst door Onar Bekijk bericht........... Kleur van het koren tegen de neutraal gekleurde dreigende lucht werkt hier echt goed.
......
een strak blauwe lucht past voor mij beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen... Met een strak blauwe lucht zou het voor mij inhoudelijk niet meer kloppen. De wind is duidelijk door het koren gegaan, de aren hangen naar beneden... Nu, dat is natuurlijk maar mijn interpretatie van het beeld...
Comment
-
Ik vind dit een hele mooie : de kleuren, de dreigende lucht, de compo met de lijnen in het koren.
Het enige wat ik minder geslaagd vind is de onscherpte door de DOF op de voorgrond.
Daar had ik graag toch wat meer scherpte gezien.
Comment
-
-
Een mooi landelijke foto die goed de weersomstandigheden van de laatste tijd weergeeft.
Comment
-
-
Had dit zelf nooit in portretformaat "durven" nemen ... maar deze foto vind ik echt wel geslaagd/mooi hoor
Onscherpte in voorgrond stoort mij helemaal niet ... smaken verschillen nu eenmaal héThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
Mooi maar vraag me toch af wat de meerwaarde is van de onscherpte
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
+1
Ik zou zeggen bewegingsonscherpte om wiegend graan weer te geven, maar dat is het niet... Gewoon te beperkte DOF, of te ver naar achter scherpgesteld.
Wel benieuwd naar de gebruikte diafragmawaarde.
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi maar vraag me toch af wat de meerwaarde is van de onscherpte
Mvg,
Eddy
Comment
-
ik vind dit een hele mooie compo met een hele mooie lucht maar ik had hem toch liever volledig scherp gezien. wat is juist de exif want ik kan die hier niet bekijken.
greets,
Jeroen
Comment
Comment