Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is zowiezo een mooi, misschien een tikkeltje aan de krappe kant
Lucht valt inderdaad wat donker uit dan je zou verwachten, misschien was het ook zo... Met het weer van tegenwoordig.
Ofwel de lucht iets minder donker, ofwel de voorgrond iets minder warm. Het is een balans waar naar op zoek kan gegaan worden, maar zeker niet nodig om dit een mooie foto te vinden.
Het is zowiezo een mooi, misschien een tikkeltje aan de krappe kant
Lucht valt inderdaad wat donker uit dan je zou verwachten, misschien was het ook zo... Met het weer van tegenwoordig.
Ofwel de lucht iets minder donker, ofwel de voorgrond iets minder warm. Het is een balans waar naar op zoek kan gegaan worden, maar zeker niet nodig om dit een mooie foto te vinden.
+1
Ik vind het licht van de voorgrond wel heel knap
Mvg,
Eddy
Ik vind de originele versie wel het mooist. Kan me deze scene heel goed voorstellen... een zware wolkenlucht, en een warme namiddagzon op de voorgrond.
Comment