Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeelandbrug in avondlicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zeelandbrug in avondlicht

Al veel gefotografeerd natuurlijk, maar als "eilander" wil ik toch ook mijn kunnen laten zien van dit mooie object.

Graag hoor ik wat jullie er al dan niet van vinden.

Update
    Groeten,
    Johan
    Last edited by Johan1956; 19 juni 2012, 20:15.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Zeelandbrug in avondlicht

Nogal een vreemd standpunt wat op zich zeker moet kunnen. maar de compo komt heel krap over.

Comment

Ja, volg toch ook deze voorgaande mening. Weinig avondlicht te zien en graag wat meer "kader" rondom
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Ja, volg toch ook deze voorgaande mening. Weinig avondlicht te zien en graag wat meer "kader" rondom
        +1 maar ik apprecieer wel dat je een andere compo wou hebben dat wat we normaal te zien krijgen
        facebook

500px

Comment

mooie compositie en lichtinval.
          Persoonlijk zou ik dat vlekje wegshoppen, ofwel is dit stofje ofwel is het een plaatje op de brug ... weet het niet
          www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Bedankt voor het kijken en de reacties.
            Tijdens het bewerken moet ik even niet goed opgelet hebben, want inderdaad van avondlicht was niet veel sprake. Ik had naar mijn mening ook de zaak iets te veel opgelicht.
            Dat de pijler strak tegen het kader zit, kan ik helaas niet meer veranderen. Maar zeer terechte opmerking !
            Ja, de compositie is dusdanig "spannend" dat er verschillend over gedacht wordt. Maar dat is m.i. alleen maar leuk.
            Tot slot het rondje : Het zit gelukkig niet op mijn sensor. Ik hoop dat de schilder het de volgende keer wegwerkt.
            Toch aardig wat puntjes om in het vervolg beter naar te kijken.
            Verder heb ik een update geplaatst om in ieder geval het avondlicht beter uit de verf te laten komen.
            Groeten,
            Johan

Comment

Dat vlekje is wel degelijk een sensorvlek, er zit er trouwens nog eentje rechts naast de witte boei in het water

Update is qua kleur en sfeer merkelijk beter

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Op andere foto's is te zien dat het een reparatieplekje is. Maar het vlekje in de golven. Ja, dat kan niet anders.
                Maar fijne reactie op de update.
                Groeten,
                Johan
                Last edited by Johan1956; 19 juni 2012, 21:45. Reden: typfoutje

Comment

Working...
                X